Jdi na obsah Jdi na menu

Peruníček 6.-7.11.2018

Ještě jednou ahoj z Peru. V 12:30 hodin jsme opustili hotel v Cuscu, na skoro první mávnutí zastavili taxi a odjížděli k letišti. Tam vše probíhalo v klidu a pohodě, na vnitrostátních linkách se asi některé věci neřeší, např. tekutiny pronášené přes celní i pásovou kontrolu, velikost a počet palubních zavazadel. Kontrolami jsme přišli, boty jsem nezouval, zato košili svlékal. Nástup do letadla se trochu protahoval, celkem zajímavá organizace práce. Nakonec všichni nastoupili, letadlo se vzneslo, já usnul, letadlo dosedlo, já se probudil. Ideální. A jsme v Limě. Tady taky vše bez problémů, letadlo je film. Odlétáme. Let trvá 12:35 hodin. Vzlet, oběd – kuře, rýže, zelenina, nějaké pití. Usínám. Probouzím se asi dvě hodiny před přistáním. A začínají jezdit vozíky, což znamená, že bude snídaně (ve 12 hodin ?). Sýrová omeleta, šunka, hranolky, jogurt, džus, káva. Tak dojíst, dopapat - jsou tu i děti - a budeme přistávat. Katalánská metropole je na dohled. A jsme tady. Dle informací z Limy, jsme měli zde vyzvednout batohy a jít s nimi na Check-in. Batohy jsme nedostali, byly dále přesměrovány do Mnichova. Uvidíme tam, zda je dostaneme. Vše ostatní proběhlo ok. Dali jsme si kafe - super - a croissant a vyčkali jsme na otevření gate. Původně to byl gate B40, potom B36. Uvidíme, kde skončíme. A pověstná německá přesnost opět trpí (německá podle letecké společnosti Lufthansa). Plánovaný odlet 15:45 hodin se nestíhá. Je 16:05 a lidé stále nastupují a nastupují. Sedíme v letadle a nic se neděje. Nakonec odlétáme v 16:30 hodin, zpoždění je 45 minut, snad bude foukat příznivý vítr, aby to dohnal. Asi to nedožene. Nakonec to stáhnul na půl hodiny. V Mnichově šlo vše hladce, až došlo na vyzvednutí zavazadel. Na pásu nebyly, informace uvádějí, že jsou. Nebyly. Informace uvádějí, že jsou. Najednou se objevují, někdo se v nich hrabal. Proč, to už se nám nepodařilo zjistit. Vše máme, kamarád s autem je tu taky, nakládáme nasedáme a se zpožděním odjíždíme směr Praha. Do matičky dorážíme v 23:20 hodin. Jsme doma. Expedice Peru Bolívie 2018 končí. U další expedice na shledanou, možná do roku, možná Namibie - Botswana 2019.